قالب پاورپوینت پایان نامه

ارائه تم و قالب پاورپوینت

قالب پاورپوینت پایان نامه

ارائه تم و قالب پاورپوینت

برای ساخت قالب پاورپوینت پایان نامه نیاز به صرف زمان زیاد و همچنین دانش طراحی می باشید
به شما پیشنهاد می کنیم به جای ساخت و هزینه برای تم های پاورپوینت از قالب رایگان پاورپوینت استفاده کنید
با دانلود قالب رایگان پاورپوینت نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه می توانید ارائه حرفه ای تری نیز داشته باشید

بایگانی
آخرین مطالب

بهترین اتو مو

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بهترین اتو مو کدام است؟

اگر بخواهیم از تاریخچه و نحوه پیدایش اتو مو رد شویم، در دنیای امروز همه افراد به زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند و حتی ساعت‌ها برای موهای خود وقت می‌گذارند تا خوب به نظر برسند. دستگاه اتو مو برای افرادی که در شرایط عادی حالت موهایشان خوب نیست و یا قصد دارند به آن حالت بدهند، بسیار مناسب است. چه موهای بلندی داشته باشید و چه کوتاه، اتو مو بهترین وسیله برای لَخت کردن مو است. البته افراد زیادی فکر می‌کنند اتوی مو صرفاً مو را صاف می‌کند! اتوهای مو انواع مختلفی دارند که می‌تواند موی شما را فِر کند و یا به آن حالت‌های زیبا و مختلفی بدهد.

راهنمای خرید اتو مو

با توجه به تنوع زیاد دستگاه‌های اتو مو که هر کدام ویژگی‌ خاص خود را دارند، خرید بهترین اتو مو کمی دشوار است. البته نه به این معنی که نتوان انتخاب خوبی داشت. ما در این بخش راهنمای خرید اتو مو را به طور جامع و مفید برایتان آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند با صرف چند دقیقه، بتوانید بهترین اتو مو موجود در بازار را خریداری نمایید.

فاکتورهای مهم برای خرید بهترین اتو مو
ابعاد و اندازه صفحات اتو مو

صفحات اتو مو دارای اندازه‌های باریک، متوسط و پهن می‌باشند که بهتر است در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید. اتوهای مو با صفحه پهن در زمان بسیار کمتری موها را صاف می‌کند اما اگر قصد حمل آن را در سفر داشته باشید، می‌تواند جاگیر باشد. همچنین برای موهای کوتاه نیز مناسب نیست. اتو مو با صفحه باریک برای موهای کوتاه مناسب‌تر می‌باشد و امکان دارد علاوه بر حالت‌دهی بهتر، صدمه کمتری به مو نیز وارد کند.

 

یکی از بهترین اتو موهای شرکت رمینگتون مدل S8590 است. برای این اتو مو، صفحاتی از جنس سرامیک در نظر گرفته شده است. صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ زیرا سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم دربرابر گرماست؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت دربرابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند.

همچنین حرارتی که زیر کفه‌های سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل موجب می‌شود حرارت به طور یکسان و یکنواخت در حین اتو کشیدن مو، به تمام موها منتقل شود. این ابزار آرایش مو با کفه‌های باریک برای افرادی مناسب می‌باشد که دارای موهای کوتاه هستند. سیستم خاموشی خودکار موجب خاموش‌ شدن این اتو مو پس از 60 دقیقه می‌شود که همین عامل، مصرف انرژی را کاهش داده و ایمنی دستگاه را افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های اتو موی رمینگتون S8590 می‌توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. با استفاده از این سیستم می‌توان دماهای مختلفی را برای صاف‌کردن موهای خشک، مرطوب، حالت‌دار و فر در نظر گرفت. سیم‌گردان نیز استفاده از آن را آسان می‌کند. در انتها می‌توان گفت این اتو در گروه بهترین اتو مو برای استفاده‌کنندگان حرفه‌ای از جمله آرایشگران ‌می‌باشد.

 

برای مشاهده مقاله بهترین اتو مو روی کلمه بهترین اتو مو موجود در بازار کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی